| Hijab By Fazaa |
Bawal crepe murah
Monday, October 19, 2015 • 8:22 PM • 6 comments
Assalamualaikum , lai lai lai . Bawal crepe murah2 . . Ruginya tak beli , kain cantik , tak panas . jahitan tepi yang kemas . Harga istimewa hari hari kami bagi . Sentiasa berikan khidmat yang terbaik untuk pelanggan2 kami . . Hari hari promosi , rugi nyee . . jangan bimbang kain tak cantik . sebab kami beli kain bukan dari sembarangan kedai . . kalau grab memang puas hati lahh . Dah tengok pun tau kualiti nya macam mana , kan ?? Untuk keterangan lanjut boleh whatsapp saya yee , yang tak keberatan boleh add ID wc saya . ( Tean_kutin ) . 




















Kami menyediakan Khidmat COD , area KOTA BHARU KELANTAN . 
By poss Just Add RM6 shj 

Bawal crepe bidang '45'
Qualiti baik
Tak panas
Jahitan tepi yg kemas
Pelbagai warna
Harga : rm9/pcs
Harga borong : rm7/pcs



6 Comments:

Blogger Izyan Yan Cinnamon said...

singgah sini..nk letak follower widget

layout-Add a Gadget-klik kat more gadgets-scroll paling bawah klik kat situ..:)

October 20, 2015 at 12:38 AM  
Blogger Izyan Yan Cinnamon said...

dah klik lpastu save

October 20, 2015 at 12:38 AM  
Blogger FazaaHijab said...

untuk blogskin dear ?

October 20, 2015 at 1:12 AM  
Blogger Izyan Yan Cinnamon said...

blh bg email dan p/w blog?meh akk tlg watkan..:)tp seblm tu tukar ke pasword yg mudah lpas akk buatkan kalau menjadi baru adk tukar ke password yg asal..:)

ni fb akk,adk sent kat sini

https://www.facebook.com/yancinnamon

October 20, 2015 at 1:24 AM  
Blogger FazaaHijab said...

ok dear , wait :)

October 20, 2015 at 1:33 AM  
Blogger FazaaHijab said...

ok dear , wait :)

October 20, 2015 at 1:33 AM  

Post a Comment



PASTFUTURE
Fazaa Hijab
Assalamualaikum ! Hai , Saya Faten Nadhira owner of Fazaa Hijab , Saya masih lagi 21y dan berasal dari kelantan . saya baru shj menceburi alam ni since [2015] . . Still study in Civil Engineering At PSAS ! That All . . Bye , HAVE FUN
Instagram

Tag


Ikuti saya

TALKIE TALKING
Dilarang copy gambar saya
Sila tinggalkan link anda
Jaga adab ketika masuk kawasan saya
LIKE OUR PAGE

UPDATE STATUS

>> Blogskin baru
date : NOW
at:10 am


>> Awok comel sangat
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

MEMORIES

Salam perkenalan
CREDIT SECTION

Coding basecode by: Afiqah
Edit template by: Izyanyancinnamon
Owner blog: Faten Nadhira
Best view:Mozilla firefox
Others:(♥♥)

WISHLIST

Fazaa Hijab
Iphone 6s+
Taken
Student