| Hijab By Fazaa |
Instant shawl by fazaa hijab
Tuesday, October 20, 2015 • 9:30 PM • 1 comments
Assalamualaikum . Hai pengunjung Fazaa hijab . Hari ni fazaa nak bagitau , tudung2 kami dah banyak yang otw nak siap . Nanti ramai ramai pakat mai beli noh . Instant shawl ala Lady Love naelofa . Memang cantik . chomel gila . sapa2 yang teringin nak tudung macam gitu boleh la beli dengan fazaa hijab yaa . Harga menawan , kain berkualiti . . kami tak guna kain biasa . Kami pakai Chiffon yang licing sejuk tu haa . Belum beli belum tau , dah beli nanti pasti nak repeat order lagi dengan warna2 yang lain .

Sambil2 tu , fazaa nak bagitau . kalau2 ada warna yang kami tak sediakan . pelanggan boleh request atas citarsa masing2 yaa . warna macam2 ada . Tinggal nak pilih jaa , huhu . Harga macam mana ? harga ? Jangan bimang , kami tawarkan harga yang sangat hebat . biar murah janji berkualiti . yee dak ? okay sebarang pertanyaan boleh la whatsapp saya atau pm saya disini FAZAA HIJAB . Terima kasih











Instant Shawl By Fazaa Hijab
Harga : Rm37/pcs
Harga Borong : Rm 33/pcs

Kain chiffon
Panjang 2.0 m
Tak tebal
Tak kasar
Mudah dibentuk 



1 Comments:

Blogger FazaaHijab said...

Berminat wassap saya yee di 01129227772 . tq

October 24, 2015 at 5:17 PM  

Post a Comment



PASTFUTURE
Fazaa Hijab
Assalamualaikum ! Hai , Saya Faten Nadhira owner of Fazaa Hijab , Saya masih lagi 21y dan berasal dari kelantan . saya baru shj menceburi alam ni since [2015] . . Still study in Civil Engineering At PSAS ! That All . . Bye , HAVE FUN
Instagram

Tag


Ikuti saya

TALKIE TALKING
Dilarang copy gambar saya
Sila tinggalkan link anda
Jaga adab ketika masuk kawasan saya
LIKE OUR PAGE

UPDATE STATUS

>> Blogskin baru
date : NOW
at:10 am


>> Awok comel sangat
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

MEMORIES

Bawal crepe murah
Salam perkenalan
CREDIT SECTION

Coding basecode by: Afiqah
Edit template by: Izyanyancinnamon
Owner blog: Faten Nadhira
Best view:Mozilla firefox
Others:(♥♥)

WISHLIST

Fazaa Hijab
Iphone 6s+
Taken
Student