| Hijab By Fazaa |
Shawl Keknis Murah dan Borong
Wednesday, October 21, 2015 • 10:31 PM • 0 comments
Assalamualaikum , Hai pengunjung Fazaa Hijab . First time nak jual tudung ni . biasa bawal crepe jee . Kali ne alhamdulillah saya dah cuba keluarkan shawl keknis . lebih 50pcs . Macam2 warna ada , hope shawl ni dapat sambutan yang ramai dan memuaskan lah . Jangan risau tentang harga dan kualiti kain . Semestinya harga yang memuaskan hati dan kain yang memikat hati ,

0kay cakap pasal shawl ni , tadi tailor dah kol bagitau shawl dah siap dan besok dah boleh ambil dan packing untuk customer . Huhu suka . Sebabnya bila post jee dekat wechat pasal shwal keknis , ramai yang nak nak . So sape2 yang berkenan dengan shawl ni boleh la contact saya di WHATSAPP atau WECHAT mahupun FACEBOOK .
















Harga : Rm17/pcs
Harga Borong : Rm15/pcs 

Material Chiffon
Panjang 1.8
Kain mudah dibentuk
Sejuk 




0 Comments:

Post a Comment



PASTFUTURE
Fazaa Hijab
Assalamualaikum ! Hai , Saya Faten Nadhira owner of Fazaa Hijab , Saya masih lagi 21y dan berasal dari kelantan . saya baru shj menceburi alam ni since [2015] . . Still study in Civil Engineering At PSAS ! That All . . Bye , HAVE FUN
Instagram

Tag


Ikuti saya

TALKIE TALKING
Dilarang copy gambar saya
Sila tinggalkan link anda
Jaga adab ketika masuk kawasan saya
LIKE OUR PAGE

UPDATE STATUS

>> Blogskin baru
date : NOW
at:10 am


>> Awok comel sangat
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

MEMORIES

Bawal Crepe , Satin Tak Sama ?
Instant shawl by fazaa hijab
Bawal crepe murah
Salam perkenalan
CREDIT SECTION

Coding basecode by: Afiqah
Edit template by: Izyanyancinnamon
Owner blog: Faten Nadhira
Best view:Mozilla firefox
Others:(♥♥)

WISHLIST

Fazaa Hijab
Iphone 6s+
Taken
Student