| Hijab By Fazaa |
Bawal Crepe Borong Rm6 Offer !!!
Saturday, October 24, 2015 • 5:16 PM • 1 comments
Assalamualaikum , hai uoll . Hari ni fazaa tak mau sembang panjang2 sebab nya penat baru lepas settle hal belajar . Hari ni just nak bagi tau n nak offer dekat uoll bawall crepe borong rm6 shj . Jum2 saya kasi gambarnya . macam2 warna adaa yee . Beli tak borong pun tak pee . tapi harga macam biasa lah Rm9 . hihi


























Bawal Crepe Bidang '45'
Kain cantik
Tak jarang
Mudah digosok
Sejuk
Selesa dipakai
Mudah dibentuk


Harga : Rm9
Harga Borong : Rm6/pcs 



1 Comments:

Blogger FazaaHijab said...

Berminat sila whatsapp saya di 01129227772 , tq

October 25, 2015 at 5:02 PM  

Post a Comment



PASTFUTURE
Fazaa Hijab
Assalamualaikum ! Hai , Saya Faten Nadhira owner of Fazaa Hijab , Saya masih lagi 21y dan berasal dari kelantan . saya baru shj menceburi alam ni since [2015] . . Still study in Civil Engineering At PSAS ! That All . . Bye , HAVE FUN
Instagram

Tag


Ikuti saya

TALKIE TALKING
Dilarang copy gambar saya
Sila tinggalkan link anda
Jaga adab ketika masuk kawasan saya
LIKE OUR PAGE

UPDATE STATUS

>> Blogskin baru
date : NOW
at:10 am


>> Awok comel sangat
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

MEMORIES

Fazaa Hijab bukan dari agen dropship
Shawl Keknis Murah dan Borong
Bawal Crepe , Satin Tak Sama ?
Instant shawl by fazaa hijab
Bawal crepe murah
Salam perkenalan
CREDIT SECTION

Coding basecode by: Afiqah
Edit template by: Izyanyancinnamon
Owner blog: Faten Nadhira
Best view:Mozilla firefox
Others:(♥♥)

WISHLIST

Fazaa Hijab
Iphone 6s+
Taken
Student