| Hijab By Fazaa |
Gitter shawl ala Keknis Murah dan Borong !!
Tuesday, October 27, 2015 • 10:37 PM • 0 comments
Assalamualaikum , hai . SIhat tak ? Rasa macam lame sangat tak tulis surat cinta kat sini , ngeh ngeh ngeh :) 0kay . . lets start , malam ni fazaa nak share shawl dengan korang . memang puas hati lah kalau beli . Memang cun melecun bila dipakai . act shawl ni baru shj siap semalam . Tapi hari ni baru rase rajin nak updte .

Shawl glitter ? Mesti pernah pakai kan ? alaaa yang havoc havoc tu , hahaha . Dia shawl ala keknis . sama panjang dan sama lebar dengan shawl chiffon keknis . . Memang puas hati , So memang taknak bobel panjang panjang . Nanti korang pulak yang naik muakkkk . huhu

















Glitter shawl
Panjang 1.8
Sejuk
Mudah dibentuk 

Harga : Rm25
Harga Borong : Rm19/pcs
Postage add rm6/pcs 








0 Comments:

Post a Comment



PASTFUTURE
Fazaa Hijab
Assalamualaikum ! Hai , Saya Faten Nadhira owner of Fazaa Hijab , Saya masih lagi 21y dan berasal dari kelantan . saya baru shj menceburi alam ni since [2015] . . Still study in Civil Engineering At PSAS ! That All . . Bye , HAVE FUN
Instagram

Tag


Ikuti saya

TALKIE TALKING
Dilarang copy gambar saya
Sila tinggalkan link anda
Jaga adab ketika masuk kawasan saya
LIKE OUR PAGE

UPDATE STATUS

>> Blogskin baru
date : NOW
at:10 am


>> Awok comel sangat
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

MEMORIES

Bawal Crepe Borong Rm6 Offer !!!
Fazaa Hijab bukan dari agen dropship
Shawl Keknis Murah dan Borong
Bawal Crepe , Satin Tak Sama ?
Instant shawl by fazaa hijab
Bawal crepe murah
Salam perkenalan
CREDIT SECTION

Coding basecode by: Afiqah
Edit template by: Izyanyancinnamon
Owner blog: Faten Nadhira
Best view:Mozilla firefox
Others:(♥♥)

WISHLIST

Fazaa Hijab
Iphone 6s+
Taken
Student